tisdag 17 augusti 2010

En vecka

En vecka har gått och jag har varit sjuk. Känns litet snopet när jag var så peppad på att köra igång med träningen. Min första vecka som vegan har gått utmärkt. Men jag har mest legat i sängen eller suttit och slösurfat, så någon form av rörelse har knappt existerat. Trots detta har jag blivit av med 1,2 kg! Jag har sett att bodybuildare mäter sin hals också. Och det tänker jag börja med också. För min hals är lika grov som en trädstam. Det skall bli kul att se hur halsen också blir av med fett. Jag har ett problem dock. Jag har inget måttband längre. Det kom jag på nu. Jag får försöka se till att införskaffa ett sådant idag så att jag kan uppdatera måtten.

Jag är fortfarande sjuk men hoppas på ett tillfrisknande snart.

Längd: 184 cm
Vikt: 114,4 kg (115,6 kg)
Nacke:
Bröst: (109cm)
Biceps: (35cm)
Midja: (119cm)
Stuss: (117,5cm)
Lår: (63,5cm)
Vad: (38cm)


BMI: 34,3 (Fetma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar