tisdag 24 augusti 2010

Vecka 2

Längd: 184 cm
Vikt: 112,9 kg (115,6 kg)
Nacke:
Bröst: (109cm)
Biceps: (35cm)
Midja: (119cm)
Stuss: (117,5cm)
Lår: (63,5cm)
Vad: (38cm)


BMI: 33,4 (Fetma) (34,3)

Det känns så dumt att jag är sjuk nu när jag precis startat upp bloggen och var helt överpeppad på träning. När min förkylning var på avfärd och jag hade planerat in att träna äntligen så överlappades förkylningen med en helt ny sort. Jag är ledsen att behöva göra mina få läsare besvikna, men det här är livet. Jag är förkyld igen med halsont. Och som jag förstår skall man inte träna då. Inte för att jag skulle orka heller. Dagmammorna retas med mig och berättar att dom minsann aldrig är sjuka. Jag har väl garanterat något knas på immunförsvaret. Det skall bli ändring på det. I och för sig så tycker jag att det verkar som att alla är sjuka nu i början av höstterminen. Så det är väl inte bara jag som suger åt mig barnens dagisbaciller.

Jag har nu ätit veganskt i två veckor och lyckligtvis fortsatt gå ner i vikt. Jag är aldrig hungrig och äter ordentligt. Jag skulle helt klart kunna äta nyttigare och mindre. Men det får bli succesivt. Just nu är jag rätt nöjd med ett kilo per vecka. Nu har jag blivit av med 2,7 kg! Vi ses vidare när träningen kommit igång. Om det inte blir denna vecka så uppdaterar jag om en vecka. Då ska jag ha köpt ett måttband också! Hoppas du får en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar